O le a le Totogi Uisa?

O le fa'atonuina uaealesi e mafai ai ona e fa'aola le maa a lau telefoni e aunoa ma se uaea ma se polo.

O le tele o masini e fa'aigoa uaealesi e fai le foliga o se pa'u fa'apitoa po'o luga o le mea e te tu'u ai lau telefoni e fa'ataga ai e fa'aola.

O telefoni feavea'i fou e masani ona i ai se mea e maua ai le telefoni feaveai ua fausia i totonu, ae o isi e manaʻomia se isi mea faʻapipiʻi poʻo se tali e fetaui.

E FAAPEFEA ONA GALUEGA?

  1. I totonu o lau telefoni o loʻo i ai se pusa faʻapipiʻi faʻapipiʻi e faia i le kopa.

 

  1. O le uta uaealesi o loʻo i ai se kopa transmitter coil.

 

  1. A e tu'u lau telefoni i luga o le uta, e fa'atupuina e le vili fa'avevela se malae fa'aeletise lea e fa'aliliuina e le tagata e fa'alili i le eletise mo le maa telefoni.O lenei faagasologa ua lauiloa o le induction electromagnetic.

 

Talu ai ona e la'ititi le fa'aputuina apamemea ma le felauaiga fa'asalalau, e na'o le pu'upu'u lava e fa'aoga ai le fa'aogaina uaealesi.O oloa a le aiga e pei o pulumu fulunifo eletise ma sele sele ua tele tausaga o fa'aogaina lenei tekonolosi fa'aogaina mo le tele o tausaga.

E manino lava, o le faiga e le'o atoatoa le uaea aua e tatau lava ona e faʻapipiʻi le uta i totonu o le mains poʻo le USB port.O lona uiga e le tatau lava ona e fa'afeso'ota'i se uaea fa'apipi'i i lau telefoni.


Taimi meli: Nov-24-2020