TS01PU iloiloga

I aso nei, o le tele ma le tele o telefoni feaveaʻi e lagolagoina le faʻaogaina o le telefoni feaveaʻi, lea e maua ai e tagata faʻaoga se poto masani ma vave faʻatau.Ina ia mafai ona sili atu le malosi o le faʻaogaina o le telefoni feaveaʻi, ua faʻatau foi e le au gaosi oloa i luga o le maketi o le faʻatauina o le uaea, faʻalauiloa le tele o le faʻaogaina o le telefoni, mea faʻapipiʻi ma foliga e matua eseese foi.Talu ai nei, na fa'alauiloa ai e le Blue Titanium se pa'u pa'u o le totogi uaealesi e va'ai pe fa'afefea.

I. foliga talisapaia.

1. O le pito i luma o le afifi.

I aso nei o le poloaiga e fai (1)

E faigofie tele le afifiina, o le aʻafiaga o le oloa pito i luma e mafai ona vaʻaia i le ogatotonu.

 

2. Le pito i tua o le afifi.

O fa'amatalaga e fa'atatau i oloa e lolomi i tua.

Fa'amatalaga Parameter.

Ituaiga numera: TS01 TS01 pa'u.

Feso'ota'iga: Tulaga-C fa'aoga.

Ulufale i le taimi nei: DC 5V2At9V1.67A.

Tuuina atu: 5W/7.5W/10W Max.

Tele oloa: 100mm * 100mm * 6.6mm.

Lanu: mamafa: uliuli ma paepae isi.

I aso nei o le poloaiga e fai (2)

 

3. Tatala le afifi.

I aso nei o le poloaiga e fai (3)

A e tatalaina le pusa, e mafai ona e vaʻaia oloa o loʻo afifi i taga PE ma le EVA foam o oloa faʻamau.

 

4. EVA foam.

I aso nei o le poloaiga e fai (4)

A maeʻa ona aveese le afifi, e mafai ona e vaʻaia o loʻo afifiina le uta i totonu o se vaega atoa o le EVA foam, lea e mafai ona fesoasoani e faʻafefe ai le mamafa i le taimi o felauaiga ma puipuia le uta uaea mai le faʻaleagaina.

 

5. Mea fa'apipi'i.

I aso nei o le poloaiga e fai (5)

O le afifi o loʻo i ai se uta uaea, se uaea faʻamatalaga ma se tusi lesona.

I aso nei o le poloaiga e fai (6)

O le uaea faʻamaumauga o loʻo fausia i totonu o le USB-C interface cable, le tino uaea uliuli, o le laina e tusa ma le 1 mita le umi, ma o pito uma e lua o le laina o loʻo faʻamalosia ma anti-bending togafitiga.

 

6. Fa'aaliga i luma.

I aso nei o le poloaiga e fai (7)

Blue titanium lenei totogi uaealesi, pa'u ie faafoliga uliuli, atigi pito i lalo ABS + PC mea e le afi, o le pa'i e matua textured.

 

7. Itu uma e lua.

I aso nei, oka e fai (8)

O le pu fa'afa'afa i le tasi itu o le uta o se fa'ailoga fa'aola.A maeʻa ona faʻamalosia, o le moli faʻaalia o le a moli lanumeamata ma le lagi lanumoana faalua, ma e mafai e le tagata faʻaoga ona faʻamasino le tulaga o loʻo iai nei e tusa ai ma le faʻailoga.

 

I aso nei o le poloaiga e fai (9)

O loʻo i ai se faʻaoga USB-C i le isi itu.

 

8. Tua.

I aso nei, oka e fai (10)

Blue titanium ua mamanuina i le pito i tua o lenei uaealesi tau ma se vae lapotopoto e faia i mea silicone, lea e taʻalo ai se vaega anti-skid mo le uaealesi tau ma faʻamautinoa le mautu o le molia.

 

11.Mamafa.

I aso nei, oka e fai (11)

O le mamafa o le uta e 61 kalama.

O se silicone anti-skid pad o loʻo faʻapipiʻiina i le ogatotonu o le pito i luma o le faʻaogaina o le uaealesi, lea e taʻalo ai le matafaioi o le anti-skid ma faʻamautinoa le mautu o le faʻaogaina o le wireless.

 

II.FOD galuega.(Su'esu'eina o mea mai fafo.)

I aso nei o le poloaiga e fai (12)

O lenei uta uaealesi e sau ma se galuega e su'e tino mai fafo e puipuia ai le saogalemu o le uta uaealesi ma le masini.pe a iloa se tino mai fafo, o le moli galue o le uta o le a faʻaauau pea ona susulu le lagi lanumoana.

 

moli fa'ailoga.

1. Tulaga totogi.

I aso nei o le poloaiga e fai (13)

A ola lelei le uta uaealesi, e ola pea le moli lanumoana.

 

4. Su'ega o feso'ota'iga tau uaealesi.

I aso nei o le poloaiga e fai (14)

O le fa'aogaina o le uta uaealesi e fa'ata'ita'i ai le fa'aogaina o le uaea ole iPhone 12, o le voli fuaina o le 9.00V, o le taimi nei o le 1.17A, ma le mana o le 10.53W.Apple 7.5W wireless fast charge ua ki manuia.

I aso nei, oka e fai (15)

O loʻo faʻaaogaina le faʻaogaina o le uila e faʻataʻitaʻi ai le faʻaogaina o le iPhone X. o le voltage fuaina o le 9.01V, o le taimi nei o le 1.05A, ma le mana o le 9.43W.Apple 7.5W wireless fast charge ua manuia le ki.

 I aso nei o le poloaiga e fai (16)

O le fa'aogaina o le uta uaea e fa'ata'ita'i ai le fa'atonuina o le uaea ole Samsung S10, o le voli fuaina o le 9.01V, o le taimi nei o le 1.05A, ma le mana o le 9.5W.

I aso nei o le poloaiga e fai (17)

O loʻo faʻaaogaina le faʻaogaina o le uila e faʻataʻitaʻi ai le faʻaogaina o le Xiaomi 10. O le fuaina o le voltage o le 9.00V, o le taimi nei o le 1.35A, ma le mana o le 12.17W.

I aso nei o le poloaiga e fai (18)

O lo'o fa'aogaina le uta uaealesi e fa'ata'ita'i ai le fa'aogaina o le uaea ole Huawei mate30.Ole fua ole voltage ole 9.00V, ole taimi nei ole 1.17A, ma le malosi ole 10.60W.Ua manuia le kiina o le telefoni feaveai a Huawei.

I aso nei o le poloaiga e fai (19)

O le fa'aogaina o le uta uaea e fa'ata'ita'i ai le fa'atonuina o le Google piexl 3, o le voli fuaina o le 9.00V, o le taimi nei o le 1.35A, ma le mana o le 12.22W.

 

IX.Aotelega o oloa.

Blue titanium totogifuapauina uaealesi, pa'u ie fa'ata'ita'i uliuli fa'atasi ai ma pa'u uliuli, mea fa'apitoa;faʻatasi ai ma se moli faʻailoga eletise, e faigofie mo tagata faʻaoga ona siaki le tulaga o le mana aʻo leʻi faʻaogaina le uaea, ma o le pito i tua o loʻo faʻapipiʻiina i se silicone anti-skid pad, lea e taʻalo ai se matafaioi anti-skid.fa'amautinoa le mautu o le uta uaealesi.

Ua ou aumaia ni masini e 6 e su'e ai le tauina o le uaea o le uluai totogi uaeaea maa a Beth.le tau e mafai ona manuia liliu i luga o le Apple7.5W uaealesi totogi vave pe a mafai ona oʻo atu le faʻaogaina o masini Apple e lua nai lo le 9W.Ae mo masini Android, Huawei, Xiaomi, Samsung, Google ma isi telefoni feʻaveaʻi e mafai ona ausia se malosiaga faʻapitoa e tusa ma le 10W, ma o le faʻatinoina o le faʻatinoina o lenei tau faʻaogaina e lelei tele.

I le faaopoopo atu i le Apple's 7.5W fast charging protocol, o lenei uaealesi le molia e mafai foi ona fetaui ma Huawei, Xiaomi, Samsung ma isi telefoni feaveaʻi mo le faʻaogaina uaea.I le faagasologa atoa o le suʻega, e iloa ai o le fetaui lelei o lenei totogi uaealesi e matua lelei lava.Mo tagata fa'aoga o lo'o lagolagoina le fa'aogaina uaealesi i luga oa latou telefoni, o lenei fa'atonuga uaealesi e aoga e amata ai.


Taimi meli: Tes-24-2020