O le a fa'aleagaina ea le maa o le telefoni i le fa'aogaina vave o le uaea?

E mafai ona fa'aleagaina le telefoni?

O le tali e mautinoa lava Leai.


UAELE'A LE PILI

I aso nei, o le tele ma le faʻalagolago o telefoni feaveaʻi ua faʻatupulaia ma maualuga.E mafai ona faapea "e faigata ona gaoioi e aunoa ma se telefoni feaveaʻi."O le tula'i mai o le fa'apipi'iina vave ua fa'aleleia atili ai le saoasaoa o le fa'atonuina o telefoni fe'avea'i.Faatasi ai ma le alualu i luma o tekinolosi, uaealesi charging, o le autu autu ma le talafeagai, ua ulufale atu foi i tulaga o le vave molia.

Peita'i, e pei lava o le taimi muamua na fa'aalia ai le fa'atosina vave, e to'atele tagata na masalomia e fa'aleagaina a latou telefoni fe'avea'i.O le tele o tagata fa'aoga e manatu o le fa'aogaina vave o le uaealesi o le a fa'avave ai le gau o maa.O nisi tagata latou te fai mai e maualuga le faʻavevela o le faʻapipiʻiina o le uila.Pe o le tulaga moni ea lea?

O le tali e mautinoa lava e leai.
I le tali atu i lenei faʻafitauli, o loʻo oʻo mai foi le tele o bloggers numera e tuʻuina atu le telefoni feaveaʻi ma le telefoni feaveaʻi, fai mai e masani ona latou faʻaoga vave, ma o le soifua maloloina o le maa o loʻo 100% pea.

uta uaealesi

Aisea e manatu ai nisi tagata e afaina ai telefoni fe'avea'i le fa'aogaina vave o le uaea?
Aemaise lava ona o atugaluga e uiga i le tele o taimi e totogi ai.Le sili ona lelei ouaealesi totogio le leai lea o se taofiga uaea, ma o taimi uma e te molia ai, e mafai ona e tuʻuina ma ave, faʻaitiitia le faʻalavelave faʻapipiʻi ma le unplugging o le cable data.Ae o nisi o uo e masalomia o le faʻapipiʻiina faifaipea ma le pe o le eletise o le a faʻaitiitia ai le ola tautua o maʻa telefoni feaveaʻi.

O le mea moni, o lenei manatu o loʻo aʻafia pea i le nickel-metal hydride battery muamua, ona o le nickel-metal hydride maa e iai sona aafiaga manatua, e sili ona totogi atoa pe a uma.Ae o telefoni fe'avea'i i aso nei e fa'aogaina maa lithium.E le gata e leai se mea e manatua ai, ae o le "meaʻai laiti" e faʻapipiʻiina ai e sili atu ona faʻaleleia le gaioiga o le lithium battery, o lona uiga e masani ona e le faʻatali seʻia oʻo ina maualalo le maa e toe faʻaleleia.

E tusa ai ma faʻatonuga aloaʻia a Apple, o le maa a le iPhone e mafai ona tumau i le 80% o lona mana muamua pe a maeʻa le 500 taamilosaga atoa.O le tulaga masani lea mo le maa o se telefoni Android.Ma o le taamilosaga o le tauina o se telefoni feaveai e faasino i le maa ua uma ona faʻatumu ona faʻaumatia atoa, ae le o le aofaʻi o taimi o le molia.
Ae mo le maualuga o le radiation, e fai si fa'avalevalea, aua o le Qi wireless charging standard e faʻaogaina ai le maualalo o taimi e le faʻafefeteina e le afaina i le tino o le tagata.

Afai e te iloa o lau maa telefoni feaveaʻi ua vave ona faʻaumatia, o le mea moni e sili atu ona mafua ona o mafuaʻaga nei:


01. Fa'aaoga tele o telefoni fe'avea'i


E masani lava, e tasi le totogi i le aso mo telefoni feaveaʻi e masani lava.O nisi telefoni fe'avea'i mamafa e fa'aogaina le pati ma fa'atogi 2-3 totogi i le aso.Afai e te faʻaaogaina le tele o le eletise i taimi taʻitasi, e tutusa ma le 2-3 taʻamilosaga tau, lea e mafai.E mafua ai ona vave fa'aaoga maa.

 

molia

 

 

03. Mausa molia sese

O le tele o le lafoaia o le telefoni feaveai o le a matua afaina ai le ola o le maa, o lea taumafai e aua le amata ona molia pe a uma le malosi o le telefoni feaveai i lalo ole 30%.

E le gata i lea, e ui lava e mafai ona taʻalo le telefoni feaveaʻi aʻo molia, o le a faʻagesegese le saoasaoa o le tauina ma o le a faʻateleina le vevela o le maa.Taumafai e aua ne'i ta'alo ta'aloga tetele, matamata i vitiō, ma fai telefoni pe a fa'avave lau telefoni.

 

uta uaealesi

02. E fesuisuia'i tele le malosi o le uta, ma ua maualuga tele le vevela

Afai e te fa'aogaina le fa'aogaina o isi vaega lona tolu ma uaea fa'amaumauga e aunoa ma le so'ona malosi ma le so'ona puipuiga, e ono mafua ai le le mautu o le fa'aveina o le eletise ma fa'aleagaina ai le maa.E le gata i lea, o le 0-35 ℃ o le vevela o le siosiomaga galue o le iPhone na tuʻuina atu aloaia e Apple, ma isi telefoni feʻaveaʻi e toetoe lava i lenei tulaga.O le maualuga o le maualalo po'o le maualuga o le vevela i tua atu o lenei laina e mafai ona mafua ai se tulaga o le leiloa o le maa.
O le ai ai le vevela i le taimi o le faʻaogaina o le uaea.Afai e sili ona lelei le lelei, e maualuga le suiga o le eletise, ma e malosi le puleaina o le vevela ma le malosi o le vevela, o le a le maualuga tele le vevela.

Tagata o lo'o fa'aofiina i lima o le uaea USB i totonu o se telefoni fe'avea'i

 

 

O ai e fetaui mo le fa'atau vave uaeaea?

Tu'u ese ma totogi, aveese le uaea uaea.I lenei auala, atonu e le tele ni ou lagona.O le mea moni, o nei faʻaogagofie o loʻo atagia i nai faʻamatalaga laiti.Mo se faʻataʻitaʻiga, a oʻo i luga le telefoni feaveaʻi, e mafai ona e tali saʻo le telefoni e aunoa ma le tatalaina o le uaea faʻamatalaga.
Ae maise o tagata e pisi i galuega, e masani lava ona fa’apipi’i le uaea fa’amaumauga pe a taunu’u i le ofisa, ona se’i lea o le soka pe a alu i se fonotaga.E sili atu ona faigofie le faʻaogaina o le wireless charge.
Faʻaaoga le faʻaogaina o le wireless, moe moe poʻo le faʻatonuina i soʻo se taimi e te manaʻo ai, faʻaoga atoatoa le taimi vaevaega, naʻo le ave pe a e manaʻo e faʻaoga, o le faagasologa atoa e lamolemole ma lamolemole.O le mea lea, e sili ona talafeagai mo tagata faigaluega ofisa ma uo komepiuta o loʻo manaʻo e faʻataʻitaʻia le auala masani o le tauina.
Ua amata ona e fa'aogaina le fa'aogaina uaealesi?O a ni ou manatu i le fa'aogaina o le uaea?Fa'afeiloa'i e tu'u se fe'au e talatalanoa ai!

Fesili e uiga i le uta uaealesi?Tu'u mai ia i matou se laina e saili atili ai!

Fa'apitoa i Fofo mo laina eletise e pei o uaea eletise ma mea fa'apipi'i ma isi ------- LANTAISI


Taimi meli: Tes-01-2021